2009. június 24., szerda

Háttérpapír a fényképből

Ezen a képemen egy fényképet használtam háttérpapírnak, pontosabban szólva összemostam a fényképet egy papírral:

Kedvelt technika ez is a scrapbookozásban, most megmutatom, hogy hogyan készült :-)

1. lépés: megnyitás
Nyissunk meg egy egyszínű / Strukturált felületű papírt és a kiválasztott fényképet.

2. lépés: átméretezés
Az Átméretezési eszközzel nagyítsuk ki a megfelelő méretűre a fényképet. Az átméretezés elején a felnyíló Méretezési ablakban kapcsoljuk össze a láncszemeket, hogy a képünk oldalainak arányai ne változzanak meg. Nagyítsuk akkorára a képet, amekkorára szeretnénk; nem muszáj háttérpapír méretűre, lehet kisebb is.

3. lépés: összhatásmód beállítása
A fénykép rétege legyen az aktív. A Rétegek ablakban a Mód-ot állítsuk át ízlés szerint Szorzásra, Kivetítésre, Rávetítésre, Fakításra, Erős fényre, Gyenge fényre, Szemcsés kivonásra vagy Összegzésre - ez a választott papírtól és a kép színeitől függ.
Én most a Kivetítést választottam. Ilyen egyszerű!


Készen is vagyunk :-)

Megjegyzés:
Figyeljünk arra, hogy a további munka során a fénykép rétege közvetlenül a papír rétege felett legyen, hogy az összhatásmódjuk érvényesüljön!

A Rétegek hatásmódjairól bővebben itt írtam.

Nincsenek megjegyzések: