2009. július 22., szerda

Házi feladat 53.

A múltkor talált házi feladatok közül most az 53.-hoz volt kedvem és ennek eredményeképp lett ilyenből:
ilyen:

A feladat lényege, hogy a képre valamilyen mintázatot applikáljunk :-) Az enyém így készült:

- kép megnyitása

- új réteg hozzáadása ( a kép fölé)

- az új réteg mintázattal való kitöltése (katt az Eszközök ablakban a festékesvödörre, majd utána a Kitöltés mintával rádiógombra és ott minta választása (ez ugyanúgy történik, mint az ecset kiválasztása)) - én ezt az új réteget a 'Crinkled paper'-rel töltöttem ki

- a mintás réteg átlátszóságának csökkentése (nálam kb 50%-ra, de ez mintától és képtől függ)

- valamint a mintás réteg Módjának megváltoztatása (nálam ez gyenge fény)
Akár készen is vagyunk :-) De folytathatjuk is, mint ahogy én is:

- ismét új réteg hozzáadása felülre

- ennek mintával való kitöltése (nálam 'Lighting' - ettől lett villámos)

- megint átlátszatlanság csökkentése

- megint 'Mód' megváltoztatása

(-és még a házak felül leradíroztam a zavaró mintás rétegekről a zavaró részeket)

Készen is vagyunk :-)
Jó kísérletezgetést!

***
Ui:
Kaptam két új díjat, köszönöm, kibiggyesztettem őket oldalra!

Ui2:
Biztos észrevettétek, de csináltam villogót a másik blogomnak és kiraktam ide is, hadd villogjon :-) Ha majd jobban megy, megmutatom, hogyan kell ;-)

Nincsenek megjegyzések: