2009. november 17., kedd

Újabb borongós képek

Egy kedves és lelkes Gimpezős barátom, ihletet kapva az előző előtti bejegyzéstől, két képet és hozzájuk való leírást küldött. Szilu, itt is köszi a többi kedves olvasó nevében is ;-)
Akkor hát megint Lara, Linsey kislánya következik :-)

Az első kép:

És így készült:

1. új réteg: fehér (de lehet a letöltött is), áttetszőség ~75%

2. rétegmaszk hozzáadása

3. a kislány rétegét a móló felett teljesen átlátszóvá tettem
(én ilyen nagy területen kijelölök és kitöltöm az Előtérszínnel, majd utána rajzeszközzel megigazítom a körvonalak mentén)

4. majd színátmenet előtérből átlátszóba (lineárisat és sugarasat is) segítségével a háttérben is, hogy úgy nézzen ki, mintha sűrűbb-ritkább köd lenne a víz felett

5. a kislány fejénél is jól jön a színátmenet, de a sugaras, így több apró színátmenettel a fehér réteg szépen fokozatosan halványul.
De a Maszatoló eszköz sem rossz erre a rétegmaszkon.


És a 2. kép pedig ilyen:
Így készült:
A "kislány" réteget kétszereztem, majd amelyik feljebb volt, azon a Van Gogh effektet alkalmaztam (8as szűrőhosszal és 2,5ös zajjal), amit ehhez hozzáadott rétegmaszkkal átlátszóvá tettem az arcánál (sugaras színátmenettel előtérből átlátszóba).
Készen is vagyunk :-)

Tipp:
Érdekes lehet más művészi effektet is kipróbálni.

Ui:
Ha esetleg valami nem érthető, kérdezz a hozzászólásban és segítünk :-)

Nincsenek megjegyzések: