2009. december 17., csütörtök

Főnix

Nem mindennapi feladatot kaptam: rajzoljak főnixmadarat logónak (én!). Sokat gondolkoztam rajta, hogyan könnyítsem meg a dolgomat és hogyan leplezzem a bénaságomat. Végülis ilyen lett:

1. lépés: virág
Legelőször is létrehoztam egy új képet két réteggel: az alsó fehér, a felső átlátszó volt. A felső rétegre valami csúcsos-szirmú virágalakú ecsettel pecsételtem egyet:

2. lépés: feketítés
Mivel az ecsetm szürke volt, befeketítettem :-)
Varázspálcával kijelöltem a színeket úgy, hogy a Mód 'Hozzáadás' volt,

majd az így létejött kijelölést beszíneztem feketére. Ilyen lett az előző ecsetem:
3. lépés: polárkorrodináták
A Szűrők / Torzítás / Polárkoordináták húztak ki a csávából. A következő beállításokkal dolgoztam:
Megjegyzés: itt csak mutatom a munkamenetet, az eredeti 'virág' nagyobb alapra készült és ezért enneél a lépésnél kevésbé kunkorodott össze a 'szárny'.

Befejező lépések:
a szárnyakkal elégedett voltam, jött még 1-2 (sok-sok!!) ecset a farának, fejének, csőrének, aztn jött egy hosszas radírozás különböző maszatolt szélű ecsetekkel, majd a végén a 'színezés', amit a réteg másolásával, a másolat színezésével és a rétegmódok megváltoztatásával hoztam létre.
Elsőre nem is lett rossz :-)

Jó kísérletezést!

Nincsenek megjegyzések: