2010. január 21., csütörtök

A segédvonalak haszna

Gyakran használok segédvonalakat, mert ezekkel pontosan és gyorsan a helyükre lehet tenni a kép elemeit.
Itt írtam róluk bővebben (jó kis uncsi, száraz rész, de megéri elolvasni, mert hasznos).

Most legutóbb egy összefoglaló kép készítésénél vettem nagy hasznukat.
Nyitottam egy 600x600 px méretű képet, amin a 36 nekem legkedveseb tavalyi scrapbook-oldalamat szerettem volna elhelyezni.
Segédvonalakkal felosztottam a képet 100x100 ps-es részekre és ezek után rétegenként megnyitottam a képeket (mivel ezeket egy külön mappában szuperminiben is tárolom, nem volt nehéz dolgom).

Ezután szépen elrendezgettem a képeket, majd a segédvonalakat letöröltem a Kép / Segédvonalak / Az összes segédvonal törlése menüpont segítségével.
Íme, az eredmény:
Sok sikert!

Nincsenek megjegyzések: