2010. február 16., kedd

Tükröződő felirat

Ezen az oldalamon:
a szemfülesebbek észrevehetik, hogy a Firenze felirat kicsit olyan, mintha tükröződne. Az ötlet onnan jött, hogy a készletben a kész WA is hasonló módon néz ki :-)

Így készült:
1. lépés: begépeltem a szöveget
2. lépés: megdupláztam a szöveg rétegét és ezt a másolatot függőlegesen tükröztem
3. lépés: áthelyeztem a másolatot úgy, hogy a két szövegréteg éppencsak összeérjen
(amúgy, ha a Rétegek ablakban megnézzük ezt a másolatot, láthatjuk a réteg neve előtti kis ikonról, hogy már nem is szövegként viselkedik)
4. lépés: a szöveg másolatához fehér rétegmaszkot adtam
(jobb klikk a rétegen és ott: Rétegmaszk hozzáadása, majd a felnyíló ablakban az első lehetőséget kell választani)
Ilyen lett a réteg:

5. lépés: fekete és fehér előtér-illetve háttérszínek mellett kiválasztottam a Színátmenet eszközt a Lineáris beállítással:
és a maszk rétegén készítettem egy színátmenetet.
Íme, az eredmény, illetve fent, a kész oldalamon is :-)
Készen is vagyunk :-)

1 megjegyzés:

Krisz írta...

Remek ötlet! köszi. :)