2012. január 3., kedd

A Facebooooook-on


Az utóbbi napokban annyira belejöttem a FB használatába :), hogy kiváncsiságból készítettem egy rajongói oldalt a GIMPraffe-nak is. Sajnálom, hogy a GIMPraffe elég régi, (itt a blogspotos szerkesztőfelületre gondolok), ezért a kész bejegyzéseket nem tudom rögtön átrakni oda is (pedig milyen jó lenne!). De majd megoldom ám! Addig ha van kedvetek, csatlakozzatok! Elvileg csináltam egy lájkolós gombot is, de azt még nem látom sehol, pedig kint van a kódja.
Ez az...
Upppsz, valami miatt nem látszik + felmerült még egy aprócska akadály is:

Nem értem! Posztolni szeretném a régebbi GIMPraffe-s bejegyzéseimet, de a FB nem engedi, letiltott tartalomra vagy sértő, durvának jelölt tartalomra hivatkozva. Most komolyan: a Kép Mentésében mi a sértő?


Na, belinkelem a FB-os oldalt ide :)


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Miért nem G+-on?

Ami írta...

Nem vagyok fenn facebookon, de azért ideírom, hogy lájkolom az oldalt :)

Ányi írta...

A G+-al is ismerkednem kell még :)