2012. augusztus 19., vasárnap

Ködösítsünk: vendégbejegyzés 1.

Kedves Olvasóim!
Nagy örömmel jelentem be, hogy olyan bejegyzéssel jövök most, amit nem én írtam, hanem úgy kaptam készen, leírással és képekkel együtt Mátrai Lacitól. Szóval, következzék most az első vendégbejegyzés!
Ezúton biztatlak benneteket, hogy ha kedvetek kerekedik, írjatok ti is bátran tutorialt vagy útmutatót vagy ötletet és olvasható lesz itt a GIMPraffe blogon is! 

1. lépés: Kezdésnek készíts egy tetszőleges méretű üres képet. Én 600*800-et használok most. Csinálunk egy réteget, majd a Színátmenet eszközzel készítünk egy színátmenetet ezzel a két színnel: 1284b0 és c6edfd.



2. lépés: Készítsünk egy új réteget, majd nyomd meg a SHIFT-D gombot,  így baloldalt a színek visszaálltak eredetire.
Utána Filters - Render – Clouds - különbség felhők. A módot állítsd Screen-re.


3. lépés: Utána Shift P- Perspektíva eszköz. Ahogy a képen látod, így nyújtsd meg.

4. lépés: Majdnem kész, itt tartunk most.

5. lépés: Már csak egy kis lépés  van hátra.
Colors -Szintek – Levels-Kimeneti szintek /  Minden csatorna beállítása.
A bejött kis ablakon a csúszkát húzd, amíg felette a szám el nem éri a 75-öt.

 A képünk elkészült.
Sok sikert, jó ködösítést!
Köszi, Laci!

Nincsenek megjegyzések: